Manažérske zručnosti
Leadership a budovanie tímu
Zážitok, zdieľanie skúseností a koučing v skupine manažérov, či potenciálnych manažérov. Tréning je zameraný na riešenie úloh náročných na vedenie tímu, stimulovanie ľudí a zdrojov v prospech dosiahnutia daného cieľa. Tréning zručností, ktoré manažér používa v kritických situáciách typických pre rôzne fázy vývoja tímu.
Osobná zodpovednosť manažéra
Zážitkové prepojenie rolí manažéra s osobnými a firemnými hodnotami. Monitoring stavu kompetencií a koučing manažérskych kompetencií spojených s osobnou zodpovednosťou manažéra za rozvíjanie konštruktívnych vzťahov a výsledkov v práci.
Motivácia vo vedení ľudí
Zážitkové podnety prehlbujú zmapovanie potrieb, očakávaní a hodnôt manažéra. Koučing kompetencií pre posilnenie osobných zdrojov a schopností zvládania náročných situácií. Pragmatické manažérske nástroje motivácie pri vedení ľudí.
Komunikácia vo vedení ľudí
Zdieľanie rôznych komunikačných potrieb v skupine manažérov. Zážitkové rozprúdenie otvorenej komunikácie a zručnosti pre jej posilnenie v rôznych situáciách pri vedení ľudí. Tréning kompetencií prijímania a odovzdávania informácií a spätných väzieb ako manažérskeho nástroja komunikácie.
Riešenie konfliktov vo vedení ľudí
Zmapovanie konfliktných situácií a spôsobov riešenia v praxi manažéra. Tréning zručností, ktoré pomáhajú zvládnuť jednotlivé fázy vývoja konfliktov. Zdieľanie skúseností z praxe manažérov a koučing kompetencií pomáhajúcich pri riešení reálnych situácií.
Timemanagement
Zmapovanie kritických momentov v každodennom určovaní priorít v práci manažéra. Tréning použitia nástrojov na plánovanie v tlaku času a prioritných úloh zo strany klientov, nadriadených, kolegov, či delegovaní zodpovednosti na podriadených. Plán do praxe a koučing kompetencií sebariadenia manažéra.
Rozhodovanie a delegovanie
Orientácia v prioritách a konštruktívne rozhodovanie manažéra je základom pre plánovanie zodpovedností, právomocí a úloh delegovaných ľuďom v pracovnom tíme (projektovým kolegom, podriadeným, atď.) Tréning zručností manažéra v sprevádzaní delegovaného procesom odovzdávania zodpovednosti za zverenú úlohu.
Motivačné a hodnotiace pohovory
Tréning zručností manažéra vo vedení stretnutí + poskytovaní a prijímaní spätnej väzby. Nácvik zručností súvisiacich s rôznymi typmi a fázami pohovorov, náročnými situáciami a ich zvládaním v praxi.
Vedenie porád
Tréning zručností a osobná skúsenosť s novými metódami vedenia porady a facilitácie komunikácie počas nej ku konštruktívnemu výsledku. Podpora zručností manažéra viesť procesy so skupinou, podpora tvorivosti i cieleného zdieľania nápadov v skupine.
Vedenie ľudí pri zmene firemnej kultúry
Tréning správania sa, informovania a sprevádzania ľudí počas zmeny firemných hodnôt a definovania ciest k cieľom. Ujasnenie fáz procesu zmeny, tvorba plánu na základe osobných priorít a prepojenie s novou situáciou vo firme.
Vedenie ľudí ku pro-klientskej orientácii
Facilitujeme diskusiu o osobnom a vzťahovom rozmere priorít súvisiacich so službami zákazníkom. Pohľad na potreby a očakávania zákazníkov, tréning zručností reagovať pro-klientským prístupom na zákazníka v kritických momentoch a náročných situáciách.
Projektový manažment a vedenie ľudí
Tréning zameraný na predchádzanie opakovaniu problémov v projektových tímoch a na interaktívny nácvik reakcií v kritických praktických situáciách.